۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۴۴۲۶۸
از سوی مدرسه امامزاده فضل بهبهان صورت می‌گیرد؛

راه اندازی کارگاه تولید ماسک| کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان

راه اندازی کارگاه تولید ماسک| کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان
حجت الاسلام توانایی از راه اندازی کارگاه تولید ماسک و شرکت طلاب در کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان بهبهان خبر داد.
حجت الاسلام توانایی، مدیر مدرسه علمیه امامزاده فضل بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شیوع کرونا ویروس از راه اندازی کارگاه تولید ماسک در مدرسه خبر داد و گفت: طی جلسه با شورای شهر و سلامت شهرستان، از روز نخست اعلام وجود کرونا، کارگاه آغاز به کار کرد.

مدیر مدرسه علمیه امامزاده فضل بهبهان با اشاره به اعلام فراخوان برای تشکیل کارگاه و برآورد هزینه‌های لازم عنوان داشت: روزانه هزار ماسک تولید و در اختیار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار می‌گیرد، هدف اولیه از راه اندازی کارگاه تولید ماسک برای پرسنل بیمارستان ها، پرستاران و پزشکان است که بخشی از ماسک‌های تولیدی در اختیار کارگران شهرداری (رفتگران) قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: طلاب در کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان حضور دارند و با در دست گرفتن دستگاه‌های تب سنج به تست گیری از مسافران می‌پردازند.

حجت الاسلام توانایی با بیان اینکه خواهران معلم، طلبه و بسیجی در کارگاه به تولید ماسک مشغول هستند، تصریح کرد: چندین چرخ خیاطی از فنی و حرفه‌ای شهرستان به امانت گرفتیم ضمن اینکه بسیاری از خواهران، چرخ خیاطی‌های خود را آورده بودند.

وی با بیان اینکه طلاب به ضدعفونی پمپ بنزین‌های شهرستان می‌پردازند، خاطرنشان کرد: روحانیان مدرسه هر شب ضدعفونی منازل، خیابان‌ها و کوچه‌ها را انجام می‌دهند ضمن اینکه گروه‌های پاسخ به شبهات مدرسه فعال بوده و پاسخگوی شبهاتی هستند که با سوءاستفاده از شرایط کنونی در جامعه از سوی مخالفان شایع شده است.

مدیر مدرسه علمیه امامزاده فضل بهبهان تأکید کرد: هر شبهه‌ای که در فضای مجازی مطرح می‌شد پیش از گسترش، پاسخ داده شد و عملا جلوی بسیاری از شایعات و شبهات را گرفتیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در راه اندازی کارگاه تولیدی ماسک شفاف سازی کامل صورت گرفت، گفت: مسئولان دانشکده علوم پزشکی شهرستان از کارگاه بازدید و با تأیید آن‌ها راه اندازی شد، اصول بهداشتی در تولید ماسک کاملا رعایت می‌شود.

حجت الاسلام توانایی تصریح کرد: در بحث شفافیت مالی و کمک‌های صورت گرفته به کارگاه، هر هفته اطلاع رسانی به شبکه بهداشت شهرستان صورت می‌گیرد تا جای شک و شبهه‌ای باقی نماند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات